Informace o odstávce ONLINE 2018

Nový vzhled a funkce online prodeje vstupenek

Přinášíme Vám nové informace o chystané změně online prodeje vstupenek. 

Ve zkratce Vám přinášíme pět bodů nejdůležitějších informací o připravovaných změnách v našem online prodeji vstupenek. Změny ovlivní každého našeho zákazníka kupujícího vstupenky online.

 1. Proč měníme online prodej

 Změna se týká celého našeho rozhraní online nákupu vstupenek, který používáte – přizpůsobujeme ho nevyhnutelným změnám legislativy EU, technologii, zavádíme standard pro responzivitu, jednoduchosti používání a množství dalších věcí.

 2. Legislativa a technologie

Rok 2018 se nese ve znamení nové evropské legislativy GDPR, která se týká hlavně online technologií, bezpečnosti a zpracování soukromých údajů. GDPR vytváří pravidla, jakým způsobem musíme komunikovat s návštěvníky, jak a kdy jim můžeme zasílat informace, maily a tím pádem i vstupenky. Toto se u nás ve velkém dotýká online prodeje vstupenek. Mění se také způsob, jak ukládáme tyto informace na serveru a jak je používáme dále (odesíláme newslettery, přeposíláme vstupenky a podobně).

 3. Co se mění pro kupujícího

Změní se celé rozhraní online nákupu – jak vizuálně, tak i jednoduchostí používání. Celý proces zůstává stejný – dva kroky, ve kterých si kupující zvolí místa k sezení a následně zkontroluje objednávku, nastaví si slevy a vyplní své kontaktní údaje. Po návratu z platební brány se zobrazí výsledek transakce a rekapitulace.

 

Online nákup je plně responzivní a snadno se používá na mobilech. Zároveň je rychlejší a nabízí nové možnosti – přepnutí jazyka, jednodušší volbu slevy a podobně. Je navržen tak, aby maximalizoval konverzi úspěšnosti (aby co nejvíce kupujících úspěšně ukončilo nákup).

4. Technologické postupy

V celém pokladním systému kina musíme nutně změnit přístup k ukládaným osobním údajům návštěvníků. V průběhu času technologie vyžadují posun i v jiných oblastech – internetoví giganti, jako Google, tlačí na rychlost webů, datovou náročnost, dostupnost z mobilů a podobně. Webstránky, které nesplňují tato pravidla, jsou penalizovány a získávají menší návštěvnost i výsledky. Všechny nejmodernější technologie implementujeme do nového online prodeje, abychom splnili tyto požadavky a uměli tak kupujícím nabídnout skvělou službu.

Pro nás je to povinná jízda, jak splnit požadavky trhu a legislativy.

5. Jak a kdy proběhne změna 

Termín spuštění nového online prodeje vstupenek je středa 21.2.2018 od 23:00. V této době vypneme možnost zakoupit vstupenky online až do úplného spuštění nové verze on-line nákupu, která bude až druhý den. Předpokládaný čas spuštění je ve čtvrtek 22.2.2018, do hodin 8:00 ráno.

V případě neočekávané situace může být termín posunut na později.

 

Děkujeme za pochopení.

 

Systém rezervace vstupenek 2017 KD

NOVINKY v systému rezervace vstupenek

od 1.1.2017 pro Kulturní dům města Soběslavi

 

-          rezervace vstupenky je platná pouze 14 dní od vytvoření nebo do 3 dnů před představením; poté automaticky propadá

-          vstupenky nelze rezervovat tři a méně dní před představením; v tomto období lze vstupenky již pouze zakoupit

-          rezervované vstupenky si můžete v době platnosti rezervace kdykoliv zakoupit online nebo v kanceláři KDMS

 

TIP:

Ideální je vstupenky zakoupit osobně v kanceláři KDMS nebo online na www.kdms.cz nebo prostřednictvím aplikace Budícheck /ke stažení zdarma na Google Play nebo App Store/.

ZŮSTAŇ INFORMOVANÝ O NAŠICH NOVINKÁCH

Přihlas se do našeho newsletteru a budeme ti zasílat novinky přímo na e-mail.